افزایش فروش محصولات با رعایت این نکات
اگر وب سایتی با بازدید بالا دارید و همچنان افزایش فروش محصولات سایتان کم است بهترین روش یک تجدید نظر در طراحی و یا ری دیزاین وب سایت است،گاهی اوقات ممکن است شما یک محصول فوق العاده داشته باشید اما به دلیل طراحی نامناسب وب سایت هیچگونه فروشی نداشته باشید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه با راهکارهای افزایش فروش محصولات وب سایت آشنا شویم.
۱.رنگ
در ابتدا میتوانید رنگ کلید ارتباط با ما (CTA ) را از سبز به قرمز تغییر دهید. خواهید دید که میزان مکاملات مشتریان با شما تا حد چشمگیری افزایش خواهد یافت. کمپانی Ript Apparel با تغییر رنگ این گزینه از سبز به زرد، میزان مکالمههایش را تا ۶.۳ درصد افزایش داد. بهتر است بدانید کسانی که مبتلا به کور رنگی هستند، در تشخیص رنگ سبز و قرمز مشکل دارند. شما باید ابتدا مشتریانتان را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال:
اگر جامعه هدف شما را بانوان تشکیل میدهند بهتر است از رنگهای آبی، بنفش و سبز استفاده کنید. برای آقایان بهتر است از رنگهای آبی، سبز و مشکی استفاده کنید. آخرین رنگهای موثر دیگر نارنجی و قهوهای هستند.
۲.ویدئو
نمایش یک ویدئو از محصول معمولا میزان فروش آن را افزایش میدهد. میزان افزایش فروش از طریق نمایش ویدئو متفاوت است اما برخی کمپانیها تا ۱۴۴ درصد افزایش فروش را گزارش کردهاند. کمپانیهایی که سرویسی ارائه میدهند هم میتوانند با انتشار ویدئو از محیط کاری خود، شرکت، فروشگاه و یا هرجای دیگر و همچنین صحبت کردن در ویدئو درباره سرویسهایشان میتوانند انتشار ویدئو را انجام دهند.(ویدئوهای آموزش برنامه نویسی کدفرند).
۳.استفاده ساده
مهمترین اطلاعات برای راهنمایی کاربران در استفاده از سایت را در ردیف بالا قرار دهید. کاربران را مجبور نکنید که برای پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارند صفحه را تا پایین بکشند. یک مسیریابی ساده طراحی کنید تا کاربرانتان بتوانند آیتمهایی که نیازمند آن هستند و در صفحه اصلی نیست را پیدا کنند.
۴.پیشنهادهای رایگان
اگر شما یک صفحه سفید و یا هر آیتم دیگری را پیشنهاد میدهید، باید مطمئن شوید که عنوان رایگان کاملا واضح باشد. دلایل بعضی افراد که از شما خرید نمیکنند چیست؟ سایتتان باید کاملا گویای این باشد که شما به نیاز مشتری احترام گذاشته و مسائلشان را سریعا حل میکند.
۵.عناوین
عناوینی که در سایت بکار میبرید باید اشارهای به نگرانیهای مشتریان داشته و سوالاتی که ایشان در ذهن دارند را پاسخگو باشد. آیا آنها نگران تنظیم زمان اند؟ نگران نتیجه خرید از شما؟ یا هر سوال دیگر که فکر میکنید در ارتباط با کسبوکار شما برای مشتریان پیش خواهد آمد. همه اینها را بصورت عناوینی تنظیم کرده و در سایت قرار دهید.(مانند صفحه راهنمای استفاده کدفرند).