نکاتی برای فروش کالا در اینستاگرام
اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. از قابلیت های این اپلکیشن امکان افکت گذاری بر روی تصاویر قبل از به اشتراک گذاری با دوستانتان می باشد.در این پست می خواهیم با نکاتی برای فروش کالا در اینستاگرام آشنا شویم.
۱.روش خاص خود را برای نشان دادن محصولات ایجاد کنید
قبل از اینکه شروع کنید چیزی را پست کنید، به این فکر میکنید که محصولات را میخواهید کجای پیج خود جای دهید. جای درست محصول، کلید فروش در اینستاگرام و ایجاد تعامل است. هویت زیبایی را که برای پیج اینستاگرامی خود در نظر دارید شناسایی کنید.
زمانی که عکسهای محصولات خود را دارید، از فیلترهای داخلی اینستاگرام استفاده کنید یا یک برنامه مانند VSCO Cam را نصب کنید تا عکسهای خود را از نظر ظاهری واضحتر و شفافتر کنید. اما به یاد داشته باشید که شما میخواهید ویترینی از محصولات واقعی خود را به مشتریها نشان دهید، پس گاهی اوقات برای فروش در شبکههای اجتماعی نداشتن فیلتر بهتر عمل میکند.
اگر میخواهید یکی از محصولات خود را به روشهای مختلف نشان دهید، از برنامه Instagram Layout app استفاده کنید. برنامهای که به شما این امکان را میدهد که عکسهای گوناگون را داخل یک عکس جای دهید. از این برنامه استفاده کنید تا محصول خود را از زوایای مختلف نشان دهید. روشی که به خصوص برای کسب و کارهای در زمینه مد و جواهرات مفید است.
دسترسی نامحدود به دوره های آموزشی کدفرند به ارزش ۸ میلیون تومان،تنها با پرداخت ۹۹ تومان
۲ .به توضیحات محصول عناصر فوقالعادهای اضافه کنید
درحالی که شفافسازی از آنچه میفروشید مهم است، همچنین باید توجه و علاقه مشتریها را به توضیحات خود در مورد محصولات جلب کنید.یک راه برای این که موضوع را به واقعیت تبدیل کنید این است که مقداری شکلکهای (emojis) مرتبط را به توضیحات اضافه کنید. این شکلکها کمک میکنند که توضیحات شما از متنهای کپی شده تفکیک شوند.
۳.استفاده از هشتگ برای دیده شدن بیشتر
هشتگ ها خیلی کارها میتوانند بکنند تا محصولات شما در اینستاگرام دیده شوند. از خود ویژگی جستجوی اینستاگرام قسمت تگها – Tags استفاده کنید تا محبوبترین هشتگ ها را با توجه به کلمه کلیدی خود پیدا کنید. سپس ۳ تا از ۵ هشتگ محبوب را در کمپینهای خود برای فروش در شبکههای اجتماعی استفاده کنید.
فراموش نکنید که همچنین هشتگ های مخصوص برند خود را خلق کنید و از آنها استفاده کنید. هر روز چک کنید که ببینید چه کسی از این هشتگ استفاده میکند و در نظر داشته باشید که بهترین عکسها و ویدیوها در این هشتگ روی پلتفرم بازاریابی خود دوباره منتشر کنید.
۴.خرید را آسان کنید
حالا وقت این است که دنبال کنندههای (followers) خود را به مشتری تبدیل کنید. آدرس فروشگاه ساخته شده را در بیو صفحه اینستاگرامی خود وارد کنید تا مشتریان برای خرید محصولات مستقیماً وارد فروشگاه اینترنتی شما بشوند و تمام قابلیتهای خرید آنلاین از جمله پرداخت آنلاین را تجربه کنند که باعث با ثبات و آسان شدن روند خرید محصولات شما توسط مشتریها خواهد شد.