بیشترین پتانسیل برای این مورد، استفاده از اینفوگرافیک می باشد(در این مقاله با ابزارهای رایگان ساخت اینفوگرافیک آشنا شده ایم). اطمینان حاصل کنید که عکسی برای پست خود تولید کرده اید که این امکان را به خوانندگان می دهد که آن را دانلود کرده و یا به اشتراک بگذارند. تصاویر منحصر به فرد نه تنها یک ابزار مناسب برای برندینگ محسوب شده، بلکه افراد نیز هنگامی که یک محتوا دارای تصویر باشد تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاری ان دارند. بعلاوه، هنگامی که افراد تصویری را در یک متن به اشتراک می گذارند، فرصت برگشت به صفحه اصلی که تصویر در آن بوده و سپس به اشتراک گذاشته شده است نیز وجود دارد.