19 چیزی که نباید به طراحان گرافیک بگویید(قسمت دوم)
در بخش اول پست 19 چیزی که نباید به طراحان گرافیک بگویید با برخی از درخواست های خنده دار و جالب مشتریان آشنا شدیم.امروز میخواهیم با قسمت دوم پست قبلی در خدمت شما دوستان باشیم.اگر تجربه دشواری با مشتریان خود داشته اید، ممکن است برخی از این نقل قول های زیر را به خوبی تشخیص دهید. به عنوان یک طراح گرافیک چه در حال کار با یک مدیر خلاق باشید یا در منزل به انجام رابطکارهای خود بپردازید، ممکن است با مشتریانی برخورد کنید که خسته کننده هستند. اگرچه نمی توان به سادگی از این شرایط جان سالم به در برد، اما می توان درخواست های خنده دار آنها را به عنوان یک جمله انگیزشی تلقی کرد و در مسیر طراحی از آن استفاده نمود. در این مقاله قصد داریم چند مورد از نقل قول های خنده داری را که بیشتر طراحان با آن روبرو هستند را بیان کنیم.
1.احساس می کنم قسمتی از این طرح به درستی کار نمی کند. اما واقعا نمی دانم که آن مورد چیست.
2.باید یک مورد اصلی باشد.
3.یک چیز خلاصه و رنگی
4.رویداد کریسمس نزدیک است . بهتر است از رنگ قرمز استفاده کنیم.
5.سیاه ؟ نه این رنگ افسردگی می آورد.
6.صورتی؟ به نظرتان کمی جلف نیست؟
7.تصویری بر روی طرح قرار دهید. من تصاویر زیادی در صفحه فیس بوکم دارم.
8.از لوگوی من استفاده کنید که در صفحه فیس بوکم قرار دادم.
9.اگر از تصویر دیگری استفاده می کنید با نرم افزار فتوشاپ کمی به آن افکت بدهید.
امیدوارم این مطالب بتواند باعث افزایش و بهبود رابطه طراحان و کارفرماین باشد.