چطور از گوگل پلاس برای افزایش ترافیک استفاده کنیم؟

هنگامی که گوگل پلاس حدود یک سال و نیم قبل راه اندازی شد، تغییرات بسیاری را در چشم انداز جستجو ایجاد کرد. از این نقطه نظر، ایجاد افزایش ترافیک از طریق موتورهای جستجوی معروف دیگر تنها به تعداد بک لینک های موجود که به سایت شما ارجاع میدهند محدود نمی شود.از آن زمان به بعد، المان شخصی جدیدی به جستجو اضافه شد. مشکلی که عمده کسب و کارهای کوچک در همان ابتدای کار با آن مواجه بودند نحوه کار با این المان جدید در جستجو برای افزایش ترافیک سایت و ادامه مسیر تولید محتوای با کیفیت در کنار بهبود ویژگی های طراحی سایت بود.

افزایش ترافیک

نحوه افزایش ترافیک وب سایت با گوگل پلاس

برای افزایش کاربری گوگل پلاس شما نیاز دارید که به موتورهای جستجوی گوگل به عنوان یک وب سایت نگاه کرده به جای آنکه به آن بعنوان یک موتور بنگریم.

در گذشته، پیش از آنکه گوگل پلاس به منصفه ظهور برسد، ترافیک جستجو یک الگوی قابل پیش بینی داشت: اما با تغییر الگوریتم گوگل این الگو نیز از بین رفت. الگوی مورد نظر شامل کلمات کلیدی، بک لینک ها، محتوای با کیفیت و رقابت بود که همه با هم منجر به برنده شدن یک برند و وب سایت و در نهایت شناخته شدن توسط موتورهای جستجو و برنده شدن آن می شد.

به وجود آمدن گوگل پلاس این روش را به طور کل تغییر داد و بنابراین شما ملزم به قرارگیری و ثبت نام در این سایت برای افزایش ترافیک وب سایت خود بودید. بنابراین می بایست پس از تکمیل مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود و انجام نکات مختلف سئو در محتوا و ساختار طراحی آن، فعالیت و ثبت سایت خود در گوگل پلاس را نیز انجام دهید.

بر این اساس، شما ملزم به ارتباط با بازار خود در گوگل پلاس بوده و بنابراین آنها میتوانند ترافیک را به سمت سایت شما روانه کنند. هرچه شبکه گوگل پلاس شما گسترده تر باشد، تغییرات بیشتری را می توانید به ترافیک سایت خود اعمال کنید.حال این سوال پیش می آید که کارآفرینان جدید چگونه می توانند بدون ترس از این قابلیت استفاده کنند؟

سه روش برای استفاده از قدرت نفوذ گوگل پلاس در افزایش ترافیک جستجو

در ابتدا می بایست با بازار هدف خود از طریق گوگل پلاس ارتباط برقرار کنید و آنها را به دایره ارتباطات خود اضافه کنید. یک راه ساده برای انجام این کار اضافه کردن دایره های مشترک افراد مختلف از کاربران دیگر گوگل پلاس است. هنگامی که شروع به این کار کنید، از تعداد کاربرانی که شامل صدها نفر در دایره ارتباطی شما شده و می توانند به صورت رایگان در اختیار کار و فعالیت شما قرار بگیرند شگفت زده خواهید شد. تمام آنچه شما لازم است انجام دهید، اضافه کردن آنها به لیست مورد نظر خود است.

در گام دوم، به جامعه گوگل پلاس بپیوندید. اگر شما بخواهید بهترین چشم انداز را برای کسب و کار خود مهیا کنید، ممکن است ترجیح شما پیوستن به جامعه گوگل پلاس باشد. اگر تا به حال در یک فروم و یا گروه فیسبوکی عضویت داشته اید، راحت تر می توانید از جامعه گوگل پلاس استفاده کنید زیرا تشابهات زیادی بین این سه محیط مجازی وجود دارد.

در سومین گام، نام خود را به تالیف کننده گوگل اضافه کنید. یکی از مسائلی که گوگل از طریق آن به بلاگرها کمک میکند تا اعتبار جستجوی شخصی خود را برای شروع ردیابی تالیف گوگل بسنجند. محتوای لینکهای تالیف کننده گوگل که شما بر روی یک سایت مشخص آن را می نویسید برای آن است که موقعیت شما را به عنوان یک نویسنده در یک سایت مشخص به گوگل اطلاع دهد. اگر شما بر روی سایتهای گوناگون بلاگ داشته و مینویسید، می توانید تالیف خود را افزایش داده و اساسا هویت و اعتبار گوگل خود را در طیف جستجو ارائه کنید.

از آنجا که این ایده همچنان در فازهای اولیه به سر می برد، شما میتوانید این مفهوم را که بارها و بارها بعنوان یک ایده بیان شده و توسط بلاگرها کاربرد داشته را دیده و مشاهده کنید که گوگل از این روش بلاگرها را موثرتر دنبال خواهد کرد. بنابراین دقت کنید، به همراه قیمت طراحی سایت خود، می بایست هزینه استفاده از این روشها که بخشی از سئو سایت شما بوده و توسط یک سئوکار و یا کارشناس تولید محتوا انجام میشود را نیز در بودجه های ماهیانه و یا سالیانه خود لحاظ کنید.

کدفرند

کدفرند محلی برای کسانی است که علاقه به برنامه‌ نویسی راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی دارند،ما در این جا دور هم جمع شده ایم تا از جدیدترین مباحث برنامه نویسی و تازه های فناوری اطلاعات بنویسیم.

همه مطالب این نویسنده

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است