دوره بازاریابی محتوا :دریافت نتایج بهتر از مقالات

در بخش قبلی یا قسمت دوم دوره بازاریابی محتوا با تاثیر لحن مثبت در تولید محتوا آشنا شدیم،و امروز کی خواهیم با نحوه دریافت بهتر از مقالات منتشر شده نیز آشنا شویم. شما بالاخره پس از کلى تفکر و تلاش توانستید یک مطلب براى وبلاگ یا وب سایت خود نوشته و آن را منتشر کنید. اما به نظرتان آیا با زدن دکمه انتشار مطلب، کار شما به اتمام رسیده و دیگر لازم نیست عمل دیگرى انجام دهید؟ در حقیقت جواب این سوال خیر است و هر وبلاگ نویسى باید پس از انتشار هر مطلب وبلاگش، براى اینکه مطلبش بیشتر دیده شود، به چندین مورد توجه کند. در ادامه این مطلب به پنج موردى مى پردازیم که حتما براى شما که یک وبلاگ نویس هستید، مفید خواهد بود.

دوره بازاریابی

1.براى قرار دادن لینک پست خود در شبکه هاى اجتماعى، از کوتاه کننده هاى لینک بهره ببرید :

اکثر وبالگ نویسان پس از انتشار مطالب خود، آنها را در شبکه هاى اجتماعى به اشتراک مى گذارند. لینک هاى بلند، به خودى خود باعث عدم جذب مخاطب مى گردند و الزم است براى کوتاه سازى آنها از ابزارى چون goo.gl استفاده شود. این ابزار تحت وب به شما این امکان را مى دهد که تعداد کلیک هاى لینک کوتاه شده خود را ردیابى کنید.

یک سوال آیا پست شما براى افراد حاضر در تویئتر مفید است؟
شما مى توانید با جستجو در هشتگ ها متوجه شوید که مطلب شما براى کاربران تویئتر مفید است یا خیر. این هشتگ ها مى توانند کلیدواژه هاى شما باشند.فراموش نکنید که در تویئت خود از لینک کوتاه شده بهره ببرید.

مطلب مرتبط:تمامی مقالات دوره بازاریابی محتوا

2.از ایمیل بهره ببرید:

شما مى توانید با استفاده از ابزار هاى ارسال ایمیل به مشترکین خود، به صورت روزانه ایمیل ارسال کرده و آنها را از آخرین مطالب خود مطلع کنید.هنگامی که مشتریان تان از مطالب شما استفاده می کنند، شروع به ایجاد یک انجمن از این مشتریان کنید.جامعه‌ای با آن‌ها بسازید و رابطه‌ی خود را با آن‌ها محکم‌تر کنید. وقتی که آنها شروع به فعالیت در این انجمن کردند، نترسید از اینکه از آن‌ها بپرسید چه چیزی برایشان درمورد کسب و کار شما جذابیت داشته و نظرشان درمورد شما چیست و این‌که چطور می توانید در آینده به آن‌ها بهتر خدمت‌رسانی کنید. آن‌ها ارزشمندترین مشتریان شما هستند، بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنید.

3.در اشتراک گذارى مطالب خود از تصاویر بهره ببرید:

در حال حاضر تصاویر، به عنوان جذابترین نوع محتوا شناخته مى شوند و شبکه هاى اجتماعى بدون تصاویر، بى معنى خواهند شد. پس فراموش نکنید که حین اشتراک گذارى مطلب خود از عکسى مرتبط به آن بهره ببرید.نقش تصویر در ارتباط کاربر با محتوا بسیار بالاست پس از تصاویر مرتبط با محتوای خود در مطالبان استفاده کنید.

4.با وبلاگ هاى مشابه خود ارتباط بگیرید:

ارتباط گیرى با وبالگ هایى که محتواى آنها مشابه شماست، برایتان بسیار مفید خواهد بود. شما مى توانید مطالب خود را به آنها داده تا در وبلاگشان بازنشر صورت دهن دو به این واسطه، افراد بیشترى پست هاى شما را مشاهده خواهند کرد.همچنین با این کار شما بک لینکهای با کیفیت تولید می کنید که از نظر سئو هم اهمیت دارد.

وبالگ نویسان میتوانند به بازاریابی محتوا به عنوان یک راهحل رایگان برای جذب مخاطب هدف از طریق موتورهای جستجو نگاه کنند.

محمد‌رضا رمضانی

محمد‌رضا رمضانی هستم،به تازگی با تیم کدفرند اشنا شدم و خیلی خوشحالم در یک جمع صمیمی هستم،به تولید محتوا و بازاریابی محتوا علاقه مندم

همه مطالب این نویسنده

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است