روش‌های کابردی برای جلب‌ اعتماد مشتریان به محصولات

همه ما می‌دانیم که بازاریابی بصری روشی قدرتمند برای جذب مخاطبانی است که محتواهای گوناگون آن‌ها را خسته کرده است. بازاریابی دهان به دهان نیز یکی از راه‌های موثر برای افزایش فروش و بهبود کیفیت ترافیک ورود به سایت است.مشاهده‌ی تصاویر گرفته شده توسط کاربران بهترین روش برای اطلاع از محصولات خریداری شده توسط مشتریان دیگر برای خریداران است تا با اعتماد بیشتری خرید خود را انجام دهند.در این پست میخواهیم با روش‌های کابردی برای جلب‌ اعتماد مشتریان به محصولات آنلاین و همچنین برای محصولات فیزیکی آشنا شویم.

جلب‌ اعتماد

افزایش خرید محصولات از طریق کانال‌های مختلف

اضطراب از خرید یکی از موانع اصلی خرید آنلاین محصولات مختلف است. از آنجایی که خریداران آنلاین نمی‌توانند قبل از خرید محصول، جزئیات آن را از نزدیک ببینند برای همین در خرید خود مردد هستند. از این‌رو تصاویر محصولاتی که توسط مشتریان دیگر گرفته شده‌اند می‌تواند کمک بسیاری در انتخاب محصول به خریداران آنلاین بکند. در حقیقت در خرید آنلاین بیشتر خریداران نگران این موضوع هستند که عکس ارائه شده از محصول واقعی نباشد و همین باعث می‌شود که از خرید خود صرف نظر کنند. در این میان محتوای تولید شده توسط کاربر که شامل عکس و نظر شخصی او در مورد محصول است می‌تواند خریداران را دلگرم به خرید کند.

جلب‌ اعتماد

تصاویر گرفته شده توسط مشتری و افزایش فروش

تصاویر گرفته شده توسط مشتریان علاوه بر تشویق مشتریان به خرید محصول مورد نظر نوعی بازاریابی بصری برای برند نیز محسوب می‌شود. استفاده از تصاویر واقعی و توصیف مشتریان از محصول ذهنیت خوبی برای خرید در خریداران ایجاد می‌کند و از طرفی ذهنیت شما را نیز برای توصیف محصولاتان بازتر می‌کند.

مطلب مرتبط:چگونه 100 مشتری اول خود را به دست آوریم؟

به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و بهبود فروش موبایلی

بازاریابی بصری تاثیر بسیاری بر روی بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی دارد. از سوی دیگر اکثر کاربران شبکه‌های اجتماعی از طریق تلفن همراه خود به این شبکه‌ها دسترسی دارند. خریدارانی که از طریق تلفن همراه خود اقدام به خرید می‌کنند تمایل دارند که به اسکن سریع محصولات و ویژگی‌های آن بپردازند. از این‌رو تصاویر جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، زیرا با ارائه جزئیات محصولات مورد نظر می‌توانند کمک به سزایی به تصمیم‌گیری آن‌ها به خرید کند. تصاویر گرفته شده توسط کاربر که بر روی رسانه‌های اجتماعی برند به اشتراک گذاشته می‌شود می‌تواند به شکلی کاملا طبیعی به الهام‌بخشی به خریداران بپردازد. تصاویر گرفته شده توسط کاربر در کنار تصاویر آتلیه‌ای که توسط خود برند گرفته می‌شود. حس اعتماد بیشتری به خریداران می‌دهد.

جلب‌ اعتماد

نکات کارشناسی برای استفاده از تصاویر گرفته شده توسط کاربر در بازاریابی بصری

یکی از نکات مهم استفاده از تصاویر گرفته شده توسط کاربر در بررسی‌های بصری خریداران، برقراری حس عاطفی با برند شما است. زیرا این تصاویر چندین برابر محتوای تولید شده توسط خود برند بر روی مشتریان دارد. زیرا شرح درستی از محصول ارائه می‌دهند.

1. تصاویر به خریداران کمک می‌کند تا به تجسم استفاده از محصول بپردازند.

از آنجایی که این تصاویر نمونه‌ای از زندگی واقعی مشتریان هستند تاثیر بسیاری بر روی مخاطبان دارند و آن‌ها را بیشتر ترغیب به خرید می‌کنند. بنابراین از مشتریان خود بخواهید تصاویری برایتان ارسال کنند که در آن‌ها  در حال استفاده از محصول شما هستند.

2. از مشتریان خود بخواهید که تصوبر خودشان هم در تصاویر ارسالی باشد

این که خود افراد نیز در تصاویر باشند حس همدلی و اعتماد بیشتری در کاربران ایجاد می‌کند. زیرا بهتر می‌توانند خودشان را حین استفاده از محصول تجسم کنند. بنابراین این نوع تصاویر تاثیر روانی بیشتری بر روی مشتریان خواهد داشت.

3. تصاویر ارسالی کاربران از محصولات را در کانال‌های مختلف به اشتراک بگذارید.

به منظور بهبود بازاریابی بصری برند خود و تاثیرگذاری بر روی طیف عظیمی از کاربران سعی کنید تصاویر ارسال شده توسط مشتریان خود را در تمام شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. در این صورت خریداران برای ارتباط با برند شما به کانل‌های مختلفی دسترسی دارند.

به منظور تسهیل ارتباط با خریدارن محصولات خود و بازاریابی بصری برند خود می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا پس از دریافت محصول در قسمتی از سایت نظرات خود را در مورد محصول شما بیان کنند و تصاویر گرفته شده را برایتان ارسال کنند. به منظور راحتی کاربران خود نیز می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا به وسیله‌ی تلفن همراه خود و از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با شما در ارتباط باشند.

نتیجه‌گیری

بازاریابی بصری یکی از قوی‌ترین راه‌حل‌ها برای دستیابی به تجارت بصری است که می‌تواند کمک به سزایی به رشد و موفقیت برند شما بکند. تصاویر گرفته شده توسط کاربر یکی از بهترین روش‌ها برای پیشبرد اهداف تجارت بصری است. تلفیق بازاریابی دهانی و بازاریابی بصری نیز می‌تواند اهداف برند شما را به راحتی تحقق بخشد.

کدفرند

کدفرند محلی برای کسانی است که علاقه به برنامه‌ نویسی راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی دارند،ما در این جا دور هم جمع شده ایم تا از جدیدترین مباحث برنامه نویسی و تازه های فناوری اطلاعات بنویسیم.

همه مطالب این نویسنده

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است